Veelgestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen aan MoneyCare. Staat jouw vraag er niet bij?

Bel ons op (020) 660 85 20. We beantwoorden hem graag.

Ik heb al een lening. Kan ik daarmee overstappen naar een lening via MoneyCare?

MoneyCare bemiddelt speciaal voor financieel tussenpersonen, maar bemiddelt niet rechtstreeks voor consumenten. Consumenten verwijzen wij graag door naar hun adviseur. 

Wanneer u reeds een lopende lening heeft vindt u de naam en contactgegevens van uw adviseur op het afschrift dat u maandelijks ontvangt.

Heeft u nog geen adviseur? Bel gerust met MoneyCare, dan zoeken we samen met u een financieel tussenpersoon die u kan adviseren over uw bestaande lening of een nieuwe lening.

Hoe vraag ik een lening aan?

Financieel tussenpersonen die een Aanstelling hebben bij MoneyCare kunnen via het Aanvraagformulier in hun beveiligde MoneyCare Mijn Omgeving aanvragen doen voor hun klanten. 

MoneyCare biedt financieel tussenpersonen tevens de mogelijkheid via hun bestaande adviessoftware, Adviesbox of Finbox, rechtstreeks aanvragen te doen bij MoneyCare.

Heeft u hulp nodig? Bel ons direct op telefoonnummer 020 - 660 85 20.

Kost jullie advies geld?

Nee, zowel MoneyCare als onze relaties vragen consumenten geen geld voor het advies. Wij krijgen namelijk een beloning van de financieringsmaatschappijen die het geld uitlenen. Zij hebben deze marge reeds verrekend in de maandelijks verschuldigde termijn die consumenten betalen.